КАМЕРА, МОТОР, КАРАНТИН. ЯК ПРОДАКШЕНИ ТА ДИСТРИБ’ЮТОРИ ПЕРЕБУДОВУЮТЬ СВОЮ РОБОТУ
29.03.2020

«Телекритика» зібрала досвід українських кінокомпаній про те, як вони перебудовують свою роботу під час пандемії.
Через COVID-19 світові кінокорпорації змушені заморожувати свої проєкти та скасовувати фільмування. Десятки проєктів перенесені на невизначені дати, а рекламні бюджети майбутніх прем’єр викинуті на смітник. Більшість серіалів Netflix, включно з новими сезонами «Дуже дивних справ», «Відьмака» – на паузі, HBO відклав фільмування нового епізоду «Друзів» і продовження «Аватара» Джеймса Кемерона. Під карантин потрапили і четверта «Матриця», фільмування якої зупинили у Берліні, екранізація відеогри Uncharted, а також «Фантастичні звірі 3». Amazon також постраждав: знімальна група з 800 осіб у Новій Зеландії зупинила виробництво серіалу «Володар перснів». Disney посунув рекордну кількість картин: «Пітер Пен», «Русалонька», новий «Один вдома» і ряд інших проєктів. Цей список можна розширити й на кілька абзаців.
Далі: