f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

Світова прем’єра серіалу Star Media «Мата Харі» відбудеться на телеринку в Каннах

18.09.2016

16 жовтня 2016 року міжнародний телеринок МІРСОМ 2016 відкриється в Палаці фестивалів міста Канни (Франція) світовим прем’єрним показом телесеріалу «Мата Харі» виробництва українсько-російської групи компаній Star Media, повідомляє «Детектор медіа».

Англомовна драма виробництва Star Media в партнерстві з «Первым каналом» (Росія) і телеканалом «Інтер» (Україна) увійде до списку світових прем’єр телеринку МІРСОМ 2016.

Міжнародним дистриб’ютором проекту є компанія Red Arrow International.

Зйомки проекту проходили в кілька етапів. Перший і третій блоки відбулися в Португалії. У Росії й Україні знімалися воєнні та батальні сцени Першої світової війни, життя і розвиток кар’єри російського коханого Мати Харі. Для зйомок на території компанії Star Media були побудовані масштабні декорації вулиць Парижа початку XX століття.

Зараз у Лос-Анджелесі (США) на постпродакшн-стадії доробляється озвучування і саунд-дизайн. Оскільки акторський склад проекту – міжнародний і не для всіх виконавців англійська – рідна мова, ролі дублюються носіями англійської мови, використовуючи технологію точного вкладання в артикуляцію.

«У нас більше сотні героїв, і в кожного буде свій голос», – каже засновник і генеральний продюсер компанії Star Media Влад Ряшин.

«Мата Харі» – англомовна 12-серійна історична драма, заснована на реальних подіях, що розповідає про життя танцівниці та спокусниці, шпигунки і подвійного агента Мати Харі. Силою волі вона підіймається з низин на вершину аристократичного суспільства, але згодом її життя перетворюється на шпигунську гру.

Головну роль виконує французька актриса Ваіна Джоканте( «Розпусник»). У серіалі також знімалися Крістофер Ламберт («Горець»), Джон Корбетт («Секс і місто», «Моє велике грецьке весілля»), Рутгер Хауер («Той, що біжить по лезу», «Великий Мерлін»), а також Світлана Ходченкова («Росомаха») і Максим Матвєєв («Вікенд»).

МІРСОМ – це осінній щорічний міжнародний телевізійний ринок у Каннах, який збирає найбільших покупців, продавців і виробників контенту. Цього року МІРСОМ проходитиме з 17 по 20 жовтня.

Ельвіра Насібулліна, «Детектор медіа», 6 вересня 2016 року