f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

Продюсери «Сторожової застави» шукають для продакт плейсменту виробника смартфонів

17.10.2016

Кінокомпанія Film.ua Group шукає для продакт плейсменту у фентезі Юрія Ковальова «Сторожова застава» бренди з категорій FMCG, IT/телеком і, зокрема, бренд смартфонів, повідомляє «Детектор медіа».

Про таке розказала директор з PR та маркетингу Film.ua Group Поліна Толмачова під час свого виступу в секції «Сторітеллінг та брендований контент» в рамках Kiev Media Week 20 вересня 2016 року.

«Ми розраховуємо, що “Сторожова застава” збере близько 300 тис. глядачів тільки в кінотеатрах. Крім того, ми домовилися з групою StarLightMedia про те, що вона демонструватиме “Сторожову заставу” в прайм-таймі “Нового каналу”, завдяки чому її побачать близько 6 млн. глядачів цього мовника (ми думаємо, що показники перегляду фільму перевищать середню частку каналу).

Ми розробили масштабну комунікаційну кампанію з просування фільму. І пропонуємо брендам взяти в ній участь. Фактично, це фільм про мобільний телефон (за твердженням Film.ua Group, у фільмі можна розмістити до десяти сцен із використанням смартфону. – ДМ). Ми можемо вставити логотип партнера в кінотеатральний трейлер. А щоб до нас прийшли ці 300 тис. глядачів, ми маємо зробити промокампанію на 360? з охопленням не менше 15 млн. У нас будуть івенти і BTL, тому що прем’єра – це завжди івенти. Також ми знімаємо бекстейдж. Навіть на Kiev Media Week встановлені дві VR-зони, де ми в співробітництві з Samsung показуємо усім бажаючим, як знімалася “Сторожова застава”, в форматі 360?», – повідомила Поліна Толмачова.

Також Film.ua Group в рамках промокампанії фільму розробила гру «Сторожова застава: оборона» для смартфонів, створену з використанням VR-технологій. Поки що вона доступна лише для смартфонів на базі Android.

В український кінопрокат фільм має вийти 22 грудня.

За інформацією «Детектора медіа»