f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

Представлено результати дослідження про місце кіно в житті українців

18.07.2017

Дослідження Mastercard з'ясували, яким видам дозвілля надають перевагу українці і яке місце в їхньому житті займає кінематограф. Їх результати були представлені на 8-му Одеському МКФ.

Компанія вивчила емоції та дозвілля українців в опитуванні «Безцінні емоції», а також ставлення європейців до кіно у дослідженні «Кіно та міста» (Cinema & the Cities).

Кіно входить у топ-3 улюблених види дозвілля жителів України і Європи загалом. Пріоритети розподілилися так: на першому місці — подорожі, на другому — відвідування кафе та ресторанів, на третьому — перегляд кіно. Кіно надихає — на подорожі, нову активність і шопінг.

Понад 68% українців відвідують кінотеатри (71% жінок і 65% чоловіків). Більшість жителів європейських міст (70%) охочіше ходять в кіно, ніж дивляться фільми вдома. Більшість (44%) відвідують кінотеатри раз на місяць. Найчастіше роблять це з коханими (48%), рідше — з друзями (26%), з сім'єю (18%) або наодинці (8%).

Жителі Європи ходять у кіно, аби посміятись, здивуватись і помріяти. Схожі уподобання і в українців — вони ходять до кінотеатру, щоб посміятися (66%), помріяти (57%) і подумати (54%). Не дивно, що за результатами дослідження незаперечним лідером серед улюблених жанрів європейців стала комедія.

Сила кіно не обмежується лише емоціями. Більшість європейців (57%) відзначили, що переглянуті фільми вплинули на їхній вибір наступного місця для подорожі, а 52% завдяки кіно спробували себе в чомусь новому.

Дослідження також вивчило, яким європейці бачать кіноперегляд за 10 років. Більшість (64%) переконані, що будуть дивитися кіно в мультиплексах зі спецефектами і hi-tech кріслами, а 32% респондентів планують дивитися кіно вдома у VR-окулярах.

«У Mastercard ми не лише створюємо технології для простих і зручних платежів, але і відкриваємо картодержателям світ безцінних вражень — завдяки партнерству зі знаковими заходами у сфері спорту, музики і кіно. Уже кілька років Mastercard — офіційний партнер таких знакових кіноподій Європи як Каннський, Венеціанський кінофестивалі та Берліналє. І ми дуже раді, що з цього року підтримуємо найбільш очікувану кіноподію в Україні — Одеський міжнародний кінофестиваль», — зазначила Наталія Байдала, маркетинг-директор Mastercard в Україні, Грузії, Молдові та країнах Центральної Азії.

У рамках партнерства з ОМКФ Mastercard пропонує знижку обсягом 15% на покупку квитків на фестиваль платіжною карткою Mastercard з 13 по 22 липня 2017 року в касах і онлайн, у розділі «Купити квиток» на офіційному сайті ОМКФ.

Крім того, з 15 до 19 липня 2017 року у рамках програми фестивалю Mastercard подарує гостям сюрпризи — кожному, хто зробить покупку безконтактною карткою Mastercard у вендинговому апараті на території фестивалю.

Про дослідження «Безцінні емоції». Дослідження було здійснено компанією CoolTool на замовлення Mastercard та охопило 1000 респондентів віком від 18 до 65 років з усієї України. Воно виявило емоції, які найчастіше відчувають українці, та дослідило основні фактори, що впливають на щастя жителів України.

Про дослідження «Кіно та міста» (Cinema & the Cities). Дослідження було здійснено компанією Mastercard та охопило 2125 респондентів, жителів міст Берлін, Стамбул, Лондон, Мадрид, Москва, Париж та Рим.

За інформацією ОМКФ

Будинок кіно На його чотирьох поверхах розташувалися три кінозали: червоний, синій, білий

Ресторан, бар і кафе у Будинку кіно Ресторан, бар і кафе у Будинку кіно – ідеальні місця для проведення банкетів, фуршетів, приймань.

Київ, Будинок кіно, оренда офісних приміщень.