f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

StarLightMedia подала до Кіберполіції першу заяву про кримінальне провадження проти провайдера-пірата

20.09.2017

В кінці серпня 2017 року медіагрупа StarLightMedia подала першу заяву до Кіберполіції з метою відкрити кримінальне провадження проти провайдера-пірата, інформує «Детектор медіа».

Про таке 18 вересня 2017 року під час круглого столу «Боротьба з піратством в Україні: що зроблено – що робити?» в рамках Kyiv Media Week повідомив комерційний директор StarLight Digital Микола Фаєнгольд. Назву провайдера медіаменеджер не розголошує.

Микола Фаєнгольд розповів, що ініціювання кримінальної справи – це лише один із заходів у системі боротьби з піратами, яку прагне вибудувати група.

Зокрема, розглядаючи бізнес піратів, StarLightMedia визначає три їхні задачі:

  • створити максимальну кількість місць контакту користувача з аудиторією. Це може бути готовий відеохостинг (наприклад, YouTube, соціальні мережі тощо), або ж входження в зручний для користувачів магазин мобільних додатків;
  • залучити максимальну кількість користувачів;
  • максимально монетизувати цю аудиторію. Є дві моделі монетизації піратського бізнесу: рекламна і прямі платежі від користувачів.

Задача правовласника – зробити так, щоб кожен із цих пунктів був максимально складний для піратів.

«Найпопулярніші відеохостинги в Україні – це YouTube, Facebook і до недавнього часу – “ВКонтакте”, “Однокласcники”, Mail.ru. Щоб заблокувати там контент, який незаконно використовує пірат, правовласнику потрібно заповнити спеціальну форму. За всю історію Центру моніторингу контенту StarLightMedia (з 2013 року. – ДМ) в YouTube і Facebook ми заблокували 341 тис. відео, у “ВКонтакте” – 6,5 тис., в “Однокласcниках” і Mail.ru – 16 тис. Щоб заблокувати свій контент в AppStore і Google Play, потрібно також скористатися спеціальними посиланнями. В AppStore ми видалили вісім додатків, в Google Play – 16. Крім того, коли ми почали чистити AppStore і Google Play, пірати зрозуміли, що ми дійдемо й до Smart TV. Smart TV ми постійно моніторимо і там у нас було лише одне видалення додатку», – навів статистику Микола Фаєнгольд.

Також він розповів, що група щотижня моніторить кожну з перелічених вище систем, а KPI залучених у боротьбу з піратством співробітників медіагрупи визначаються не за кількість видалених посилань, а за їхню відсутність.

Також StarLightMedia заблокувала 22131 випадок пошукової видачі розміщеного піратами контенту медіагрупи в Google.

«Щодо перешкоджання піратам монетизувати їхню аудиторію, то ми діємо в двох напрямках. По-перше, щомісяця викладаємо на blacklists.org.ua перелік сайтів, до яких у нас є претензії, з метою інформувати рекламодавців. На даний момент ми повідомляємо про претензії до 146 сайтів із 539, які представлені в загальному переліку. По-друге, 2,5 місяці тому ми почали використовувати внутрішні правила Visa і MasterCard, згідно яких ці платіжні системи забороняють використовувати себе для піратства. За цей час ми подали до них 12 заяв, з них у шести випадках наш контент видалили, в одному сайт-порушник знаходився на території України і ми з ним домовилися, і ще п’ять – на розгляді», – підсумував Микола Фаєнгольд.

Світлина Kyiv Media Week

Галина Петренко, «Детектор медіа», 19 вересня 2017 року

Будинок кіно На його чотирьох поверхах розташувалися три кінозали: червоний, синій, білий

Ресторан, бар і кафе у Будинку кіно Ресторан, бар і кафе у Будинку кіно – ідеальні місця для проведення банкетів, фуршетів, приймань.

Київ, Будинок кіно, оренда офісних приміщень.