f y
Національна спілка кінематографістів України

Статті

За десятий вікенд прокату збори «Микити Кожум’яки» зросли на 3940%

24.12.2016

За десятий вікенд кінопрокату з 15 по 18 грудня 2016 року збори українського повнометражного анімаційного фільму Манука Депояна «Микита Кожум’яка» зросли на 3940% у порівнянні з попереднім вікендом.

Стрічку, яку демонстрували на 10 екранах, подивилися 1 225 глядачів. Збори склали 78 тис. 166 гривень.

Феноменальне зростання зборів було пов’язане зі значним збільшенням майданчиків, на яких можна було подивитися фільм, адже тижнем раніше, у дев’ятий вікенд з 8 по 11 грудня, «Микиту Кожум’яку» демонстрували лише на 1 екрані.

Тоді українську анімаційну стрічку, що вже завершувала свій кінотеатральний хід, подивилися лише 44 глядачі. Збори склали 1935 гривень.

За весь час кінопрокату, який розпочався 13 жовтня, «Микиту Кожум’яку» подивилися 203 тис. 36 глядачів. Збори склали 11 млн. 273 тис. 212 гривень, що є одним із найкращих показників для українського фільму, створеного не у копродукції з Росією.

Середня ціна квитка на «Микиту Кожум’яку» становила 56 гривень.

Дистриб’ютором українського анімаційного фільму виступила компанія UFD, яка активно опікується широким прокатом українських стрічок.

Загалом, кінопрокатна доля «Микити Кожум’яки» була такою.

За перший вікенд з 13 по 16 жовтня анімаційний фільм подивилися 81 тис. 463 глядачі. Збори стрічки склали 4 млн. 941 тис. 86 гривень.

Фільм вийшов на 183 екранах, що на той час було рекордним показником для стрічки, створеної Україною самостійно – без участі у її виробництві інших країн. Цього тижня, вочевидь, цей показник буде покращено із виходом у кінопрокат вітчизняної політичної комедії «Слуга народу 2» Олексія Кирющенка, авторами якої є колектив студії «Квартал 95».

За другий вікенд кінопрокату з 20 по 23 жовтня «Микиту Кожум’яку» подивилися 53 тис. 440 глядачів. Збори склали 3 млн. 21 тис. 277 гривень.

Стрічку демонстрували на 177 екранах, що лише на 6 менше, ніж у перший вікенд. А падіння зборів «Микити Кожум’яки» у порівнянні з першим вікендом склало 39%, що було вельми непоганим результатом, особливо для української стрічки.

За третій вікенд кінопрокату з 27 по 30 жовтня падіння виявилося істотним – на 71%. Український анімаційний фільм подивилися 17 тис. 209 глядачів. Збори склали 864 тис. 819 грн.

Фільм демонстрували на 97 екранах. У порівнянні з другим вікендом їх кількість зменшилася одразу на 80.

Скорочення кількості екранів було пов’язано із виходом у прокат американського анімаційного фільму «Тролі» Майкла Мітчелла та Волта Дорна, який поширював той же дистриб’ютор, що й «Микиту Кожум’яку» – компанія UFD – і який був розрахований на ту ж дитячу аудиторію. «Тролі» стартували у кінопрокаті на 255 екранах.

Також цей вікенд був позначений виходом у кінопрокат голлівудського коміксу «Доктор Стрендж» Скотта Дерріксона, який охопив 286 екранів і за підсумками прокату став безумовним лідером вікенду.

З огляду на контрактні зобов’язання, попередньо укладені з дистриб’юторами, невеликі кінотеатри просто фізично не змогли виділити для показу «Микити Кожум’яки» екранний час, попри те, що попит аудиторії на український анімаційний фільм вичерпано ще не було.

За кілька тижнів окремі кінотеатри навіть повернули «Микиту Кожум’яку» на екрани – і мали глядачів. Одначе, невідворотне скорочення кількості екранів, на яких демонстрували фільм, тривало і далі.

За четвертий вікенд кінопрокату з 3 по 6 листопада «Микиту Кожум’яку» подивилися 6 402 глядачі. Збори склали 312 тис. 609 гривень.

Кількість екранів, на яких демонстрували стрічку, зменшилася – до 45. Падіння зборів у порівнянні з попереднім вікендом склало 62%.

Від п’ятого вікенду почалося згортання прокату «Микити Кожум’яки». Кількість екранів, на яких демонстрували фільм, впала до 13. З 10 по 13 листопада фільм подивилися 1010 глядачів, а збори склали 51 тис. 54 гривні. Падіння становило 84%.

На цьому широкий кінопрокат «Микити Кожум’яки» було, фактично, завершено

У шостий і сьомий вікенд фільм демонстрували лише на 2 екранах.

З 17 по 20 листопада його подивилися 173 глядачі, а збори склали 7 тис. 770 гривень (падіння 85% у порівнянні з п’ятим вікендом).

З 24 по 27 листопада фільм подивилися 155 глядачів. Збори склали 6 тис. 840 гривень (падіння 12%).

У восьмий і дев’ятий вікенд «Микиту Кожум’яку» демонстрували на одному екрані.

З 1 по 4 грудня його подивилися 68 глядачів. Збори склали 3 тис. 35 гривень (падіння 56%).

А з 8 по 11 грудня 44 глядачі купили квитків на суму 1 тис. 935 гривень (падіння зборів склало 36%).

І ось тепер, за підсумками десятого вікенду прокату з 15 по 18 грудня, маємо феноменальне зростання зборів українського анімаційного фільму у 40 разів у порівнянні з попереднім вікендом.

Дещо курйозний результат, що увійде в історію новітнього українського кінопрокату.

Сергій Васильєв