Фільм «Пірати Карибського моря: Помста Салазара» в Україні подивилися понад мільйон глядачів
24.06.2017
Голлівудську стрічку «Пірати Карибського моря: Помста Салазара» Гоакіма Роннінґа та Еспена Сандберґа в українському кінопрокаті подивилися понад мільйон глядачів.
«Пірати Карибського моря: Помста Салазара» стали четвертим фільмом в новітній історії українського кінопрокату, на який було продано понад мільйон квитків. Такого поважного результату стрічка досягла найшвидше – лише за два тижні прокату.
Вже у перші дні по виходу на екрани «Пірати Карибського моря: Помста Салазара» встановили низку рекордів.
З 25 по 28 травня 2017 року фільм подивилися 522 тис. 312 глядачів, а його касові збори склали 42 млн. 635 тис. гривень. Обидва показники є рекордними.
Крім того «Пірати Карибського моря: Помста Салазара» стали першою стрічкою, що вийшла в український кінопрокат на понад 400 екранах. Протягом першого вікенду фільм демонстрували на 427 екранах.
Допрем’єрні покази фільму розпочалися 23 травня 2017-го. На них фільм подивилися ще 948 глядачів.
Станом на 7 червня 2017 року – після 14 днів широкого прокату – стрічку «Пірати Карибського моря: Помста Салазара» подивилися 1 млн. 7 тис. 868 глядачів. Збори склали 80 млн. 24 тис. гривень, що стало рекордом касових зборів фільму в українському кінопрокаті.
За підсумками чотирьох вікендів прокату, станом на 18 червня 2017 року, на стрічку «Пірати Карибського моря: Помста Салазара» було продано 1 млн. 172 тис. 695 квитків. Збори фільму склали 91 млн. 752 тис. 415 гривень.
Зазначимо, що у четвертий вікенд прокату стрічку продовжували демонструвати на 112 екранах. Для порівняння, український фільм «Чужа молитва» Ахтема Сеїтаблаєва вийшов у кінотеатрах 18 травня 2017 року на 98 екранах, а у четвертий вікенд прокату кількість екранів, на яких демонстрували стрічку, впала до 9.
Дистрибуцією стрічки «Пірати Карибського моря: Помста Салазара» опікується компанія B&H Film Distribution.
Іншими фільмами, що подолали межу в один мільйон проданих квитків у кінотеатрах, є «Секрети домашніх тварин» Кріса Рено та Ярроу Чейні, «Загін самогубців» Девіда Ейра та «Аватар» Джеймса Камерона.
«Загін самогубців», що вийшов у вітчизняний кінопрокат 4 серпня 2016 року, подолав показник у мільйон глядачів за підсумками п’ятого вікенду прокату у перші дні осені минулого року – з 1 по 4 вересня 2016-го. Загалом, за 11 тижнів прокату фільм подивилися 1 млн. 48 тис. глядачів, а його касові збори склали 74 млн. 950 тис. гривень. Дистриб’ютором фільму була компанія «Кіноманія».
«Секрети домашніх тварин» також вийшли у прокат 4 серпня 2016 року. Мільйон квитків на покази стрічки були продані ще у серпні, за підсумками четвертого вікенду – з 25 по 28 серпня 2016-го. Фільм був у прокаті 9 тижнів. Його подивилися 1 млн. 183 тис. глядачів, а збори склали 73 млн. 350 тис. гривень. Дистрибуцією «Секретів домашніх тварин» опікувалася компанія B&H Film Distribution.
Рекорд за кількістю проданих квитків на фільм в українських кінотеатрах утримує «Аватар» Джеймса Кемерона, що вийшов у вітчизняний кінопрокат ще 17 грудня 2009 року. Стрічка подолала планку у мільйон глядачів протягом п’ятого вікенду прокату – з 14 по 17 січня 2010-го, коли кількість проданих квитів сягнула 1 млн. 38 тис., а збори склали 44 млн. 609 тис. гривень.
За 22 тижні інтенсивного прокату «Аватар» подивилися 1 млн. 441 тис. глядачів, а касові збори стрічки склали 63 млн. 710 тис. гривень. При тому максимальна кількість екранів, на яких демонстрували фільм, сягала 123, що відповідало масштабам тодішньої української кінотеатральної мережі.
У травні 2010-го «Аватар» перейшов у малий прокат, але не зник остаточно з афіш кінотеатрів. Протягом 47-го тижня прокату, на початку листопада 2010 року, фільм Джеймса Кемерона подолав межу в 1 млн. 500 тис. глядачів.
Свою кінопрокатну ходу він завершив у жовтні 2011 року. Загальна кількість глядачів «Аватару» склала 1 млн. 545 тис. осіб, касові збори – 69 млн. 643 тис. гривень.
Дистрибуцією стрічки опікувалася компанія «Геміні» (нині – Ukrainian Film Distribution).
Той факт, що протягом останнього часу три фільми в українському кінопрокаті подолали позначку в один мільйон глядачів, так само як і можливість організації виходу фільму у широкий кінопрокат вже навіть не на 300, а на 400 екранах, засвідчує сталий розвиток вітчизняної кінотеатральної мережі. Відтак, слід очікувати, що випадки, коли на фільми вітчизняні кінотеатри продаватимуть понад мільйон квитків, з часом стануть звичним явищем. Власне, як це і має бути у країні з населенням у 42,5 млн. осіб.
Сергій Васильєв