«Netflix» активно просуває «Зиму у вогні» Євгена Афінеєвського на «Оскар»
12.12.2015
Видання «Indiwire» підготувало аналітичний матеріал про цьогорічні промоційні кампанії документальних стрічок, з-поміж яких обирають номінантів на «Оскар».
Загальний висновок невтішний: аби забезпечити знайомство із фільмом членів Американської кіноакадемії, документалістам необхідно витрачати значні суми грошей. Але чимало компаній готові іти на таке. Одна із них – «Netflix», що організувала потужну промо-кампанію для стрічки Євгена Афінеєвського «Зима у вогні», що оповідає про українську Революцію гідності.
Широку рекламу фільму із закликом до американських кіноакадеміків розглянути його в якості оскарівського номінанта, нині публікує профільне галузеве американське видання «Variety». Вартість її розміщення сягає десятків тисяч доларів. «Рівень витрат цього року просто божевільний», – зазначив один з представників американського документального кіно.
Організовуються і спеціальні покази, на які запрошують членів Американської кіноакадемії. Наприклад, компанія «Netflix» домовився, що «Зиму у вогні» на показі фільму у Лос-Анджелеському Музеї толерантності буде презентувати впливовий рабин Марівн Хієр. Організація таких поважних подій теж коштує чимало і потребує роботи високо скоординованої команди спеціалістів з PR.
У «Netflix» такі є. «Зиму у вогні» промотує компанія Ненсі Віллен «Acme PR», що є головним промоційним агентом американських документалістів, працюючи над рекламою 10 з 15 стрічок, з-поміж яких і обирають нині номінатів на «Оскар».
У цю пору із Ненсі Віллен важко зв’язатися, зазначають в «Indiwire». Наприклад, коли Американська кіноакадемія оголошувала список 15 документальних фільмів, відібраних до змагання за «Оскар», у неї не лише був переповнений автовідповідач на мобільному телефоні, а й поштова скринька була заповнена вщерть і не могли приймати нових повідомлень.
Власна інформація НСКУ