ПРИМУСЬ ДУРНЯ БОГУ МОЛИТИСЬ...
29.05.2018

В день фінального матчу Ліги чемпіонів на БУДИНКУ КІНО (100 метрів від стадіону Олімпійський) з"явився величезний банер, англійською. Написи (див. фото) вимагали звільнити політичних бранців Кремля, а також повідомляли про те, що КІНОРЕЖИСЕР ОЛЕГ СЕНЦОВ ГОЛОДУЄ ВЖЕ МАЙЖЕ ДВА ТИЖНІ. ЙОГО ВИМОГОЮ, ЯК ВІДОМО, САМЕ І ЄЗВІЛЬНЕННЯ УКРАЇНСЬКИХ ПОЛІТВ"ЯЗНІВ.
Поява банера є ініціативою групи активістів, підтримана керівництвом Національної спілки кінематографістів України. Звісно, розрахунок був передусім на увагу болільників, що приїхали на матч із-за кордону...
Що було далі? "Через годину до нас підійшов представник управління з питань реклами Олег Шмагалов і сказав, що банер має політичний характер і його потрібно зняти, інакше Дому кіно загрожує штраф в розмірі 49 тис. грн», - так коментував цю подію один із активістів Євген Черніков.
Мовляв, це політична реклама, попереджати треба про таке заздалегідь. РЕКЛАМА ??? І ЦЕ ПРО ВИМОГУ ЗВІЛЬНИТИ БРАНЦЯ КРЕМЛЯ.
Мене особливо зворушило пояснення ще там когось із КМДА: не розібрався той Шмагалов, прочитав неправильно – бо ж англійською, непонятно, мовляв. Це «непонятно» тому самому управлінню реклами, завдяки якому Київ дедалі більше нагадує окуповане місто - куди не поглянеш, скрізь написи латиницею, англійською parimatch-casino.info. А тепер з»ясовується: усе це тому, що ці люди погано розуміють англійську…
Добре, що втрутився голова НСКУ, кінорежисер Олесь Янчук і навіть один із міністрів, банер повернули на своє місце. А якби ні? Якби просто проковтнули от сю «ініціативність» Шмагалова. Який, виходить так, хотів нас вишмагать, а вишмагав самого себе.
Хотілося б знати, як поставився до отакої "політичної реклами" КМДА столичний мер Віталій Кличко.
Автор тексту - Сергій Тримбач.
Фото: Депо.юа