Продюсер Сергій Галетій: Україні потрібна нова редакція закону про кіно
24.08.2022
Чому реорганізація «Довженко-центру» — це не те, чим має займатися Держкіно, а на кінематограф держава мала б виділяти не менше 200 мільйонів доларів щороку.
Попри війну на сході, коронавірусну епідемію та не найкращу ситуацію в економіці, український кінематограф в останні роки динамічно розвивався й отримав друге дихання. Українські фільми здобували престижні міжнародні нагороди, студії знімали дедалі більше якісних стрічок. І ось черговий виклик — велика війна та потужна гуманітарна й економічна криза, яку потягнуло за собою російське вторгнення. Що чекає на український кінематограф під час війни? Як він може допомогти Україні комунікувати зі світом? Які законодавчі ініціативи можуть полегшити його становище? Про це говоримо з експертом коаліції «Реанімаційний пакет реформ», членом Національної спілки кінематографістів України, продюсером Сергієм Галетієм.
Далі: